مقصد بازاریابی توسط فیلمهای خرد از طریق رسانه های اجتماعی در بین مقصد های چین محبوبیت بیشتری پیدا می کند. کمی در مورد این پدیده در ادبیات جهانگردی منتشر شده است. این تحقیق با استفاده از یک مطالعه موردی نتنوگرافیکی از شهر Shaoxing ، عوامل موفقیت در بازاریابی فیلم های خرد را از نظر مقصد نشان داد. نتایج تحقیق نشان داد که در طی فرایند انتشار میکرو فیلم ، بازاریابان مقصد به طور مداوم و فعالانه با دنبال کنندگان درگیر می شدند و تلاش های بازاریابی آنلاین و آفلاین به خوبی برنامه ریزی و یکپارچه شده بود. با تجسم در یک موضوع عاشقانه ، جاذبه های بدون منحصر به فرد برای بینندگان چشمگیر بود. پیشنهادات و پیامدهای مربوط به بازاریابی مقصد ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.