در این مقاله بازاریابی مقصد مشترک در ویتنام ، اقتصاد انتقالی که رشد سریع گردشگری را تجربه می کند ، مورد بررسی قرار می گیرد. براساس مصاحبه های عمیق با نمایندگان سازمان های بازاریابی مقصد استان (DMO) و تجزیه و تحلیل وب سایت های آنها ، این مقاله بازاریابی مقصد را توسط هشت استان ساحل جنوبی مرکزی ، پویاترین منطقه گردشگری ویتنام در نظر گرفته است. یک روش مقایسه ای به منظور بررسی ترکیبی از فعالیتهای بازاریابی مقصد فردی و مشترک انجام شده توسط DMO ها ، برای تجزیه و تحلیل روابط و ساختارهایی که از طریق آنها بازاریابی مقصد مشترک رخ می دهد و شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی مقصد مقصد و مشترک اتخاذ شده است. علیرغم تفاوتهای عمده سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی در زمینه تنظیم و توسعه نسبتاً اخیر گردشگری در آنجا ، بین بازاریابی مقصد در منطقه و آنچه در اقتصادهای توسعه یافته رخ می دهد ، شباهت هایی وجود دارد. احتمالاً با ادامه ویتنام در مسیر دستیابی به اقتصاد بازتر بازار ، این شباهت ها افزایش می یابد. ترکیبی از بازاریابی مقصد فردی و مشترک ، با انگیزه یا مشروط بر عوامل اقتصادی و رفتاری ایجاد می شود که هم رقابتی است و هم همکاری. سایر عوامل تأثیرگذار شامل تنوع و مکمل محصولاتی که بازدیدکنندگان را برآورده می کند – تجربه کل ، افزایش دسترسی به بازار و شرایط اقتصادی است. این تجزیه و تحلیل و تمایز بین بازاریابی مقصد فردی و مشترک ، روابط و تنش های متقابل را به وجود می آورد ، و بازرگانی هایی را که DMO ها با استراتژی های بازاریابی مقصد خود با آنها روبرو هستند ، برجسته می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.