جفت شدن شراب با موسیقی به مسیری طولانی برمی گردد ، در ابتدا صرفاً با استفاده از استعاره های موسیقی به منظور توصیف شرابهایی که در مورد آنها می نوشتند ، با مفسران شروع می شود. در سال های اخیر ، با این حال ، این منطقه مورد علاقه در دامنه فزاینده ای از وقایع چشایی چند حسی شکل گرفته است که در آن شراب و موسیقی به طور عمدی به منظور جلب ارزیابی ، یا به طور فزاینده ای برای نشان دادن تأثیر دومی در تجربه مردم سابق ، جفت می شوند. گزارش های جداگانه و مقدماتی جداگانه و مقدماتی از موسیقی که ظاهراً طعم شراب را تغییر می دهند ، از اول به رویدادهای تجربی ، آزمایشی در مقیاس بزرگ تبدیل شده اند. نتایج دوم به طور معمول نشان دهنده استحکام ، نه گفتن همه جا ، چنین تأثیرات متقابل است. اغراق آمیز نیست که بگوییم رشد انفجاری چنین رویدادهایی حداقل در برخی بازارها شروع به انقلابی در بازاریابی شراب می کند. در این مقاله ، این زمینه از تحقیقات نوظهور را مرور می کنم. من در نظر می گیرم که چگونه بینش بدست آمده از چنین حوادثی در حال حاضر شروع به تحت تاثیر قرار دادن بازاریابی تجربی می کند ، و به ذکر مصرف داخلی ، اغلب از طریق برنامه های حسی. برای اینکه به ارتباطات با امروز و شاید مهمتر از همه ، مصرف کنندگان شراب ، ارتباط برقرار کنیم ، بازاریابان شراب واقعاً باید سوار بر موج چند حسی تجربی شوند که در حال حاضر در صنعت نوشیدنی (مشروبات الکلی) در حال گردش است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.