صنعت خدمات فناوری اطلاعات تجربه آشنایی اجتماعی را که مبتنی بر تعامل روزمره با تهیه کنندگان و مشتریان است و در مرز مشترک بازاریابی رسانه های اجتماعی است ، ارزیابی می کند. برای درک بیشتر چگونگی استفاده شرکت های خدمات IT از رسانه های اجتماعی برای درگیر کردن مشتریان خود یا رهبری بالقوه ، اهداف این تحقیق تعیین تفاوت بین استفاده شرکت های خدمات IT از رسانه های اجتماعی و انتظارات کاربران بر اساس دانش استخراج شده از محتوای تولید شده توسط کاربر است. در توییتر. ما برای استخراج الگوهای موجود در پستهای توییتر از شرکتهای برتر خدمات فناوری اطلاعات و همچنین توییت های مربوط از کاربران توییتر ، ما از یک روش کاوی متن به نام آنالیز پیوند دو مفهومی استفاده کرده ایم. ما همچنین شباهت ها و تفاوت های سالانه مفاهیم کلیدی را از حساب رسمی شرکت و کاربران استفاده می کنیم. علاوه بر این ، مفاهیم کلیدی بین انتظارات کاربران و استفاده از رسانه های اجتماعی شرکت های خدمات فناوری اطلاعات بر اساس مفاهیم درجه اول مقایسه شده و مفاهیم درجه دوم مربوطه آنها مورد بررسی قرار گرفت. رویکرد ما به درک بیشتر بینش های اجتماعی شناختی زیربنای داده های پویا رسانه های اجتماعی کمک می کند ، از این طریق سازمان ها و افراد مسئول می توانند اهداف مورد نظر خود را حفظ کرده و شکاف های بازاریابی مورد نظر خود را بهبود بخشند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.