نگرانی های فزاینده ای در مورد اثرات زیست محیطی عملیات بندر و توسعه به دلیل فشار آوردن به مسائل جهانی از جمله تغییرات آب و هوایی و حفظ انرژی وجود دارد. از منظر پایداری ، یک بندر باید سه خط پایین یعنی رونق اقتصادی ، رفاه اجتماعی و کیفیت محیط زیست را مدیریت و متعادل کند. عامل اصلی پایداری جذب و حفظ مشتریانی است که از پایداری ارزش دارند. به این ترتیب ، تدوین یک برنامه بازاریابی بندر سبز با تحقق اهداف اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی ، بندری را به سمت رشد و توسعه پایدار راهنمایی می کند. هدف این تحقیق بررسی وضعیت بازاریابی سبز بنادر مهم جهان است. با مراجعه به تئوری های بازاریابی سبز ، وضعیت بازاریابی سبز این بنادر با استراتژی ها ، ساختارها و عملکردهای آنها منعکس می شود. تجزیه و تحلیل موردی متقاطع برای شناسایی الگوهای و روندهای مختلف در بنادر مختلف برای محک انجام می گیرد و از این طریق جهت گیری بازاریابی سبز حاصل می شود. تجزیه و تحلیل موردی متقاطع همچنین با نشان دادن یک دیدگاه بین المللی از بنادر مهم در مناطق جغرافیایی کلیدی ، ارزش افزوده می دهد. نتایج نشان می دهد که بیش از نیمی از ۳۰ مورد فعالانه درگیر بازاریابی سبز هستند. با این حال ، درگاه ها بیشتر روی استراتژی ها تمرکز می کنند و کمتر به ساختارها و عملکردها می پردازند. توصیه می شود که درگاه ها سه جنبه اساسی را در تلاش های بازاریابی سبز به یکدیگر متصل کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.