این مقاله با هدف تجزیه و تحلیل سیستماتیک تحقیقات آکادمیک قبلی در زمینه بازاریابی بندری انجام شده است. اول ، ما ابراز می کنیم که بازاریابی بندری به طور ذاتی چند رشته است و ما تجزیه و تحلیل می کنیم که آیا فرض ما در ادبیات دانشگاهی منعکس شده است. دوم ، این مقاله با هدف شناسایی مبانی نظری بازاریابی بندری در ادبیات دانشگاهی انجام شده است. با در نظر گرفتن این دو هدف ، ابتدا یک بررسی متشکل از ادبیات را انجام می دهیم و ۳۶۹ انتشارات علمی مرتبط را در طول ۴۰ سال گذشته شناسایی می کنیم. دوم ، ما تجزیه و تحلیل محتوا خودکار – تجزیه و تحلیل واژگان سنجی – در ۳۶۹ مقاله شناسایی شده مربوط به مباحث مربوط به بندر و بازاریابی را برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا یک زمینه مفهومی درگاه و بازاریابی پیوند در ادبیات ظاهر می شود ، پیاده سازی می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.