هدف از این مقاله ، ارائه دیدگاه نظری جدید در مورد بازاریابی برای پایداری ، به ویژه برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی تغییرات آب و هوا است. ما درک می کنیم که چگونه بازاریابی از طریق مفهوم سازی ترکیب بازاریابی عملیاتی می شود تا به این ترتیب امکان عادی شدن ملاحظات پایداری در عملیات و مصرف تجاری فراهم شود. به چهار PS سنتی (محصول ، قیمت ، ارتقاء و مکان) اضافه می کنیم اما برای اهداف خاص شرکت کنندگان پایداری ، فرآیندها و شواهد بدنی مجدداً ارزیابی می کنیم و معرفی می کنیم: وعده ، اصول و مشارکت ، با این استدلال که هر یک از این موارد ممکن است در نظر گرفته شود. یک متغیر بازاریابی قابل کنترل است که به ایجاد / ایجاد ارزش فردی و اجتماعی کمک خواهد کرد. این چارچوب به منظور ایجاد سهم جدید در نظریه و عمل بازاریابی تدوین و توجیه شده است. محدودیت ها و جهات تحقیقاتی آینده بحث را نتیجه می گیرند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.