بازاریابی به عنوان فعالیتهای تجاری تعریف شده است که جریان کالا و خدمات را از تولید کننده به مصرف کننده هدایت می کند. تعاریف اولیه تمایل داشتند که بازاریابی را از نظر اقتصادی کاملاً توصیف کنند. با این حال ، در تعاریف بعدی ، بازاریابی نه تنها به فعالیت های تجاری بلکه با معاملات انجام می شود ، که مبادله ارزش ها بین دو طرف است. محصولات یا کالاهای اصلاح شده در تعاریف بازاریابی اخیر چیزهایی هستند که برای افراد ارزش دارند که ممکن است شامل مصرف کنندگان ، کاربران یا مشتری شوند. از طرف دیگر ، مخلوط محصول جنگلداری نیز به مرور زمان تکامل یافته است. در این مطالعه ، ارزش جنگلها ، چه در بازار و چه غیر از بازار ، مطابق تعاریف اخیر بازاریابی ، برای بخش جنگلداری مورد بررسی قرار گرفته است. ارزش های جنگلداری از قبیل پایداری منابع ، مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی به عنوان ایده های قابل بحث مطرح شده اند. جنگلداری ترکیه به طور خلاصه معرفی می شود. اهمیت بازاریابی ایده توضیح داده شده است و برخی از نتایج بازاریابی فقط به کالاهای اقتصادی محدود می شود و با استفاده از نمونه هایی از جنگلداری ترکیه معرفی می شود.