بازاریابی به عنوان فعالیتهای تجاری تعریف شده است که جریان کالا و خدمات را از تولید کننده به مصرف کننده هدایت می کند. تعاریف اولیه تمایل داشتند که بازاریابی را از نظر اقتصادی کاملاً توصیف کنند. با این حال ، در تعاریف بعدی ، بازاریابی نه تنها به فعالیت های تجاری بلکه با معاملات انجام می شود ، که مبادله ارزش ها بین دو طرف است. محصولات یا کالاهای اصلاح شده در تعاریف بازاریابی اخیر چیزهایی هستند که برای افراد ارزش دارند که ممکن است شامل مصرف کنندگان ، کاربران یا مشتری شوند. از طرف دیگر ، مخلوط محصول جنگلداری نیز به مرور زمان تکامل یافته است. در این مطالعه ، ارزش جنگلها ، چه در بازار و چه غیر از بازار ، مطابق تعاریف اخیر بازاریابی ، برای بخش جنگلداری مورد بررسی قرار گرفته است. ارزش های جنگلداری از قبیل پایداری منابع ، مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی به عنوان ایده های قابل بحث مطرح شده اند. جنگلداری ترکیه به طور خلاصه معرفی می شود. اهمیت بازاریابی ایده توضیح داده شده است و برخی از نتایج بازاریابی فقط به کالاهای اقتصادی محدود می شود و با استفاده از نمونه هایی از جنگلداری ترکیه معرفی می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.