بازاریابی Omnichannel ، مفهوم ادغام یکپارچه بین کانال ها برای ارائه تجربه خدمات ثابت به مشتریان ، به یکی از مهمترین جنبه های مدیریت چند کاناله برای شرکت ها در سالهای اخیر تبدیل شده است. اگرچه بسیاری از شرکت ها استراتژی های همه فنوتیکی را پذیرفته اند ، اما هنوز هم شکافی برای درک عوامل مؤثر بر کیفیت ادغام (INQ) در تمام این کانال ها وجود ندارد. با استفاده از تحقیقات خدمات همه و چند کانال ، این مقاله ابعاد و زیر ابعاد کیفیت ادغام omnichannel را توسعه داده و تأیید می کند. این تحقیق بیشتر بررسی می کند که چگونه INQ درک شده بر رفتار خرید متقابل و ارزش مشتری در یک محیط omnichannel تأثیر می گذارد. این تحقیق بر اساس ۲۰ مصاحبه عمیق ، دو بحث گروه متمرکز (۱۸ نفر) و ۳۰۱ داده بررسی از مشتریان بانکی چند کاناله در استرالیا انجام شده است. از مدل سازی مسیر PLS برای آزمون روابط فرضیه و اعتبارسنجی مدل INQ سلسله مراتبی و تأثیرات آن بر ساختارهای نتیجه استفاده شد. یافته های این تحقیق تأیید می کند که INQ یک ساختار سلسله مراتبی است که از چهار بعد اولیه و ده بعد زیربنا تشکیل شده است. علاوه بر این ، این تحقیق شواهدی از اهداف خرید متقابل به عنوان یک نتیجه رفتاری از INQ ، ارائه می دهد که به عنوان یک واسطه جزئی بین INQ و ارزش درک شده عمل می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.