این یادداشت تحقیق می کوشد تا به تأثیر بالقوه مباحث مربوط به تغییر اوضاع رسانه های اجتماعی در صنعت گردشگری استرالیا در طی و پس از آتش سوزی ویرانگر ۲۰۱۹-۲۰۲۰ استرالیا توجه کند. در این مقاله ضمن تأیید نقش فوق العاده همه اشکال رسانه در پاسخ به مدیریت اضطراری ، مقاله حاضر استدلال می کند که رواج رو به رشد گفتمان تغییرات آب و هوایی در رسانه های اجتماعی باعث ایجاد معضل برای جوامع و صنایع در مناطق آسیب دیده شده است. آیا صنعت گردشگری می تواند همواره خود را به عنوان قربانی منفعل فاجعه آتش سوزی فاجعه بار طبقه بندی کند؟ یا آیا ما به عنوان یک سازمان گردشگری جمعی ، باید کمک های لازم برای کمک به ایجاد بحران آب و هوایی را بپذیریم که بسیاری از افراد جامعه به عنوان عامل مؤثر در شدت فصل آتش سوزی تصور می کنند؟ در این یادداشت ، این موضوعات را در زمینه ادبیات مربوط به جواز اجتماعی برای بهره برداری بررسی خواهیم کرد.