این مقاله به منظور شناسایی وضعیت فعلی تحقیق و شکافهای تحقیق ، به بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با قیمت مواد غذایی ارگانیک منتشر شده از ژانویه ۲۰۰۰ تا دسامبر ۲۰۱۳ می پردازد. انتشارات به مطالعات مبتنی بر الگوی پاسخ محرک-پاسخ یا محرک- ارگانیسم-پاسخ طبقه بندی شدند. فرآیندهای داخلی و ارگانیسم به فرآیندهای “عاطفی” ، “شناختی” و “عمدی” تقسیم می شوند. علاوه بر این ، برای یک بررسی منظم ، مقولاتی “کشش قیمت” ، “درک قیمت و ارزیابی” ، “دانش قیمت” و “تمایل به پرداخت” ساخته شدند. بیشتر مطالعات بر اساس الگوی محرک-ارگانیسم-پاسخ بود. ۲۰ مطالعه در این نمونه ، کشش قیمتی تقاضا را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نتایج تا حدودی متناقض گزارش کرده اند. هیچ مطالعه ای در مورد فرآیندهای عاطفی در نمونه وجود ندارد. یک دانش جامد در مورد فرآیندهای شناختی “درک قیمت و ارزیابی” وجود دارد ، در حالی که مطالعات بسیار کمی “دانش قیمت” را بررسی می کنند. بیشتر مطالعات مربوط به تمایل به پرداخت مواد غذایی ارگانیک بوده و نتایج مختلط و متناقضی به همراه داشته است. قدرت توضیحی و نتیجه گیری تحقیقات با تکنیک های نمونه گیری ضعیف (به عنوان مثال ، نمونه گیری راحت ، نمونه برداری در چند مکان) و روش های جمع آوری داده ها مختل می شود. بهبود تکنیک های نمونه برداری ، افزایش مقایسه نتایج و عمیق تر شدن تجزیه و تحلیل ها توصیه می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.