این مطالعه به بررسی تأثیر ویژگیهای خاص شرکت و محیط زیست بر عملکرد بازاریابی شرکتهای بین المللی بین المللی (IJV) در تایلند می پردازد. تأثیر این خصوصیات در درک کلی عملکرد ، عملکرد اقتصادی و اهداف عملکرد استراتژیک بازاریابی استراتژیک مورد بررسی قرار گرفته است. داده های این تحقیق از نظرسنجی پستی خودگردان در تایلند جمع آوری شده است. تعیین کننده های مهم عملکرد بازاریابی IJV در تایلند به عنوان تطبیق استراتژی ترکیبی بازاریابی ، ویژگی های بازار و جهت گیری بازار IJV شناخته شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.