مصرف کنندگان این امکان را دارند که از طریق سایت های شبکه های اجتماعی (SNS) ، که این امر را ایجاد می کند ، بر برندها اعمال کنند
برای مصرف کنندگان ممکن است در رابطه خود با شرکت ها به ایجاد کنندگان محتوای فعال تبدیل شوند. برای درک بیشتر
ارزش آفرینی برند ، ما از تئوری اجتماعی و فنی استفاده می کنیم تا مدلی از برندسازی با برند را ایجاد کنیم
موارد پیشین – اشتراک گذاری اطلاعات تجارت اجتماعی ، پشتیبانی اجتماعی و کیفیت روابط با نگرانی های مربوط به حریم خصوصی
به عنوان یک مجری از طریق یک مطالعه تجربی ، ما دریافتیم که تبادل اطلاعات تجارت اجتماعی ، اجتماعی است
پشتیبانی و کیفیت روابط تأثیر مثبتی بر ایجاد برند و یا مستقیم و غیرمستقیم و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی دارد
اثرات به اشتراک گذاری اطلاعات تجارت اجتماعی در ایجاد برند را تعدیل کنید. این مقاله به …
ادبیات درمورد پارادایم ارزش آفرینی و تجارت اجتماعی توسط: ۱) توسعه مفهوم انسداد برند
در تجارت اجتماعی؛ ۲) توضیح چگونگی فعالیت مصرف کنندگان در فعالیت های ایجاد برند آنلاین. ۳)
این استدلال که نگرانی های مربوط به حریم خصوصی ممکن است اثرات ایجاد برند را مختل کند. مطالعه ما نوآورانه را ارائه می دهد
رویکرد به شیوه های مدیریت برند در بازار امروز.