این مقاله سه پیشرفت مفهومی را به سمت یک تئوری بازاریابی مثبت انجام می دهد. در ابتدا ، این مقاله برخلاف سایر مفاهیم بازاریابی طرفدار اجتماعی: بازاریابی علت ، سبز و اجتماعی ، چه بازاریابی مثبت را تشکیل می دهد. بازاریابی مثبت به عنوان هر فعالیت بازاریابی تعریف می شود که برای شرکت ، مشتریان و جامعه ارزش ایجاد می کند. دوم ، مقاله در مورد چگونگی عملکرد مثبت بازاریابی با استفاده از مثالهای معاصر و تئوری عمل توضیح می دهد. نشان داده می شود که بازاریابی مثبت از منظر تئوری عمل دارای دو شکل غالب است: نوآوری های معنادار و نوآوری های عملی. سوم ، مقاله توضیح می دهد که چرا بازاریابی مثبت رخ می دهد. با تقویت نظریه فشار چند سطحی نوآوری اجتماعی شرکتها ، دو مورد دیگر از بازاریابی مثبت تئوریزه می شوند: مدیران فعال و مشتریان شبکه ای. بحث و نتیجه گیری استراتژی های موفقیت سازمانی ، محدودیت های بازاریابی مثبت و راه های تحقیق آینده را مشخص می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.