رابطه ای که بین رأی دهندگان و نهادهای سیاسی در رسانه های اجتماعی ایجاد می شود ، در دست بررسی نیست. این مطالعه با بررسی عواملی که باعث ایجاد و پیشبرد روابط رأی دهندگان از طریق رسانه های اجتماعی می شود ، بینش این پدیده را ارائه می دهد. داده ها با انجام سه گروه متمرکز با رأی دهندگان جوان جمع آوری شد. از تئوری کاربردها و رضایت بخشها برای کشف انگیزه هایی که باعث می شود رأی دهندگان جوان را به دنبال پیروی از نهادهای سیاسی در رسانه های اجتماعی بکشاند ، استفاده شد. ثانیاً ، محرک های رابطه حاصل با استفاده از مفهوم قرارداد روانشناختی توضیح داده شده اند. سرانجام ، تعاملات مختلف آنلاین که زیربنای این رابطه است با استفاده از مفهوم جهت گیری سرویس-غالب مورد بررسی قرار گرفت. این یافته ها نشان می دهد که رضایت بخشی اجتماعی ، اطلاعاتی و سرگرمی آغازگر اصلی این رابطه است. علاوه بر این ، تعاملهای توسعه ای ، فردی ، رابطه ای و اخلاقی روابط رای دهنده آنلاین را مستحکم تر می کند. با این حال ، عدم اعتماد ، انتظارات برآورده و عدم تعامل متمایز از چالش های اساسی است. این مطالعه ، انسان دوست داشتن سیاستمداران را از طریق محتوای اجتماعی و عاطفی ، به همراه یک رویکرد آموزشی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی ، توصیه می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.