از منظر شبکه ، هدف اصلی این تحقیق ، تحلیل چگونگی کمک به آزمایشگاههای زندگی در ارتقاء کارآفرینی شهری در شهرها و شهرها و پایداری آنها است. برای دستیابی به این هدف ، یک رویکرد تحقیق کیفی اتخاذ شده است ، به طور خاص یک مطالعه موردی اکتشافی آزمایشگاه زندگی در یک شهر پرتغال. به عنوان ابزار گردآوری داده ها ، مصاحبه های نیمه ساختار یافته با افراد کلیدی مسئول این دستگاه جوجه کشی ، شرکت های جوجه کشی ، شرکای عمومی و شهروندان / مردم برگزار شد. مستندات اضافی برای مثلث داده ها در تجزیه و تحلیل محتوا به دست آمد. شواهد تجربی به دست آمده منجر به نتیجه گیری در مورد لزوم ادامه مطالعه کارآفرینی شهری و ارتباط آن با آزمایشگاههای زندگی در شهرها می شود. نتایج همچنین نشان داد که آزمایشگاههای زندگی “مهد” این نوع کارآفرینی و وسیله ای برای توسعه اقتصادی و اجتماعی و پایداری هستند. از شواهد به دست آمده ، ما توانستیم سه واحد / عامل آزمایشگاههای زندگی را برای ارتقاء کارآفرینی شهری تشخیص دهیم: (۱) شبکه باز ، (۲) کارآفرینی و (۳) مزایا / نتیجه. بینش های به دست آمده از این مطالعه موردی اکتشافی ، چندین پیامدهای نظری و عملی دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.