آیا می توانیم با بررسی پیوندهای آن با گذشته اجدادی خود ، رفتار مصرف کننده مدرن را بهتر درک کنیم؟ ما انگیزه اصلی مصرف و انتخاب را از منظر تکاملی در نظر می گیریم. ما شواهد را بررسی می کنیم که انگیزه های تکاملی عمیق همچنان بر رفتارهای مدرن تأثیر می گذارند ، البته نه همیشه به روش های آشکار یا آگاهانه. این انگیزه های اساسی عبارتند از: (۱) فرار از آسیب های جسمی ، (۲) اجتناب از بیماری ، (۳) دوست داشتن ، (۴) دستیابی به وضعیت ، (۵) به دست آوردن همسر ، (۶) نگه داشتن همسر و (۷) مراقبت از خانواده. ما در مورد چگونگی ، چرا و هنگامی که این انگیزه ها بر رفتار تأثیر می گذارند بحث می کنیم ، برجسته می کنیم که بسیاری از گزینه های مصرف کننده در نهایت برای کمک به تحقق یک یا چند مورد از این نیازهای تکاملی عملکرد دارند. پیامد مهم این چارچوب این است که ترجیحات ، رفتارها و فرآیندهای تصمیم گیری فرد به روش های قابل پیش بینی بسته به اینکه انگیزه اساسی در حال حاضر فعال است تغییر می کند. ما بحث می کنیم که چگونه در نظر گرفتن انگیزه های تکاملی زمینه باروری را برای تحقیقات مصرف کنندگان آینده فراهم می کند ، ضمن اینکه به ایجاد پل هایی بین رفتار مصرف کننده ، زیست شناسی تکاملی و سایر علوم اجتماعی نیز کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.