انتخاب بین راه حل و راه حل نوآورانه در پاسخ به مسائل مربوط به مصرف بیش از حد و همگن بودن مشاغل تختخواب و صبحانه در تایوان بحث شده است. یک تئوری مبتنی بر استفاده از مصاحبه های نیمه ساختار یافته برای شناسایی شکل استراتژی خروج مبتنی بر مباشرت ، و همچنین عواملی که تعیین کننده موفقیت B&B است ، استفاده شد. مصاحبه حضوری با ۳۰ صاحب B&B هشت عامل را شناسایی کرد: ارزشهای شخصی ، شکرگذاری ، احساس خوشبختی ، فداکاری به جامعه ، هویت خانوادگی ، فراهم کردن محیط خانوادگی و سرگرمی ، تجربه برنامه های موضوعی B&B و مسافران محیط زیست. بسته به ترجیح صاحبان B&B و منابع مقصد منحصر به فرد که آنها می توانند ادغام و پیکربندی مجدد شوند ، ممکن است یک استراتژی تمایز رقابتی بر روی یک یا بسیاری از عناصر این عوامل اعمال شود. تئوری پایه و اساس کمک می کند تا راه حل های نوآورانه را با استراتژی های تمایز مهم برای پایداری B&B هنگامی که بازار در مرحله اشباع یا کاهش چرخه عمر محصول قرار دارد ، روشن کند.