انتخاب بین راه حل و راه حل نوآورانه در پاسخ به مسائل مربوط به مصرف بیش از حد و همگن بودن مشاغل تختخواب و صبحانه در تایوان بحث شده است. یک تئوری مبتنی بر استفاده از مصاحبه های نیمه ساختار یافته برای شناسایی شکل استراتژی خروج مبتنی بر مباشرت ، و همچنین عواملی که تعیین کننده موفقیت B&B است ، استفاده شد. مصاحبه حضوری با ۳۰ صاحب B&B هشت عامل را شناسایی کرد: ارزشهای شخصی ، شکرگذاری ، احساس خوشبختی ، فداکاری به جامعه ، هویت خانوادگی ، فراهم کردن محیط خانوادگی و سرگرمی ، تجربه برنامه های موضوعی B&B و مسافران محیط زیست. بسته به ترجیح صاحبان B&B و منابع مقصد منحصر به فرد که آنها می توانند ادغام و پیکربندی مجدد شوند ، ممکن است یک استراتژی تمایز رقابتی بر روی یک یا بسیاری از عناصر این عوامل اعمال شود. تئوری پایه و اساس کمک می کند تا راه حل های نوآورانه را با استراتژی های تمایز مهم برای پایداری B&B هنگامی که بازار در مرحله اشباع یا کاهش چرخه عمر محصول قرار دارد ، روشن کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.