آموزش تجربی می تواند بهبود تفکر انتقادی دانش آموزان را تسهیل کند. با این حال ، این روش بیشتر از یادگیری با انجام ، یادگیری فعال ، شبیه سازی و یا درج اطلاعات دنیای واقعی در آموزش است. درعوض ، دانش آموزان را ملزم به انجام این کار ، تأمل ، تفکر و اعمال می کند. بنابراین ، برنامه ریزی و آماده سازی اضافی مورد نیاز ممکن است مربیان انتقال از سخنرانی به زایمان تجربی را دلسرد کند. این یادداشت آموزشی منابعی را برای کمک به مربیان حسابداری برای اتخاذ یا طراحی فعالیت های یادگیری تجربی برای دوره های خود فراهم می کند. ما پیش زمینه و ویژگیهای یادگیری تجربی را ارائه می دهیم ، مقالات مربوط به یادگیری تجربی مرتبط با حسابداری را مشخص می کنیم و نمونه هایی را برای کمک به مربیان تطبیق و ارزیابی فعالیتهای یادگیری تجربی ارائه می دهیم.
آموزش تجربی می تواند بهبود تفکر انتقادی دانش آموزان را تسهیل کند. با این حال ، این روش بیشتر از یادگیری با انجام ، یادگیری فعال ، شبیه سازی و یا درج اطلاعات دنیای واقعی در آموزش است. درعوض ، دانش آموزان را ملزم به انجام این کار ، تأمل ، تفکر و اعمال می کند. بنابراین ، برنامه ریزی و آماده سازی اضافی مورد نیاز ممکن است مربیان انتقال از سخنرانی به زایمان تجربی را دلسرد کند. این یادداشت آموزشی منابعی را برای کمک به مربیان حسابداری برای اتخاذ یا طراحی فعالیت های یادگیری تجربی برای دوره های خود فراهم می کند. ما پیش زمینه و ویژگیهای یادگیری تجربی را ارائه می دهیم ، مقالات مربوط به یادگیری تجربی مرتبط با حسابداری را مشخص می کنیم و نمونه هایی را برای کمک به مربیان تطبیق و ارزیابی فعالیتهای یادگیری تجربی ارائه می دهیم.