ما یک اندازه گیری جدید از کیفیت درآمد را بر اساس مدل پنهان مارکوف پیشنهاد و اعتبار می کنیم. این معیار ، با عنوان وفاداری درآمدی ، نشان می دهد که چگونه سیگنال های درآمد وفادار در آشکار شدن وضعیت اقتصادی واقعی بنگاه فعالیت می کنند. ما این اندازه گیری را با استفاده از روش زنجیره مارکوف مونت کارلو در یک چارچوب سلسله مراتبی بیزی تخمین می زنیم که دارای ناهمگنی مقطعی است. وفاداری سود با ضریب پاسخ سود پیش رو همراه است. این به طور قابل توجهی از اقدامات موجود در کیفیت در پیش بینی دو شاخص خارجی حسابداری با کیفیت پایین فراتر می رود: بازنگری ها و نامه های اظهار نظر کمیسیون اوراق بهادار و بورس.