این مطالعه در مورد استفاده از یک رویکرد یادگیری مشترک همکاری (SCL) برای آموزش مطالعات موردی در یک دوره حسابداری مدیریت پیشرفته است. رویکرد SCL برای کمک به دانش آموزانی که در مطالعات موردی بی تجربه هستند ، می توانند از یادگیری در محیط مبتنی بر سخنرانی به یادگیری در یک محیط مبتنی بر مورد استفاده کنند. ساختار در طول یادگیری مشارکتی با استفاده از یک کتاب کار که شامل فعالیت هایی است که دانش آموزان را در مورد چگونگی تفکر انتقادی درباره ارائه پرونده و نحوه مشارکت معنادار در بحث های گروهی راهنمایی می کند ، حاصل می شود. از یک نظرسنجی مبتنی بر طرح پیش آزمون گذشته نگر به منظور بدست آوردن درک دانشجویان از اثربخشی روش استفاده شده است. دانش آموزان اظهار داشتند که دانش ، مهارت تفکر انتقادی و مهارت های کار گروهی بیشتری را بعد از دوره کسب می کنند. آنها همچنین دریافتند که این دوره جذاب و رضایت بخش است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.