طراحی فروشگاه غیرقانونی بر افکار و رفتارهای مصرف کننده تأثیر می گذارد. خرده فروشان از رنگ و متریال برای نمایش تصویری خاص استفاده می کنند و تصورات محیطی از تجربه فروشگاه مصرف کننده را اصلاح می کنند. اگرچه ، شکاف دانش در مورد چگونگی تأثیرات نمایانگر بصری گرما (از طریق عناصر طراحی) بر مصرف کنندگان در یک بستر خرده فروشی تأثیر می گذارد. در یک سری از سه آزمایش ، این تحقیق به دنبال رفع این شکاف است. با توجه به تأثیرات گرما ، مطالعه ۱ نشان می دهد که طراحی فروشگاه بصری گرم (در مقابل سرما) باعث صمیمیت می شود. بر اساس تأثیرات مکمل گرما ، مطالعات ۲A و ۲B گزارش می دهند که طراحی فروشگاه بصری گرم (در مقابل سرما) فقط برای مصرف کنندگان با نیازهای بالای رابطه ارجح است. مطالعه ۳ شرط مرزی را نشان می دهد که نتایج ما برای مارک های لوکس در نظر گرفته نشده است. با هم ، نتایج بینشهای ارزشمندی را از دیدگاه نظری و مدیریتی در مورد چگونگی تأثیرگذاری فضاهای خرده فروشی از طریق طراحی بر مصرف کنندگان به عنوان ارتباطات غیر کلامی ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.