طراحی فروشگاه غیرقانونی بر افکار و رفتارهای مصرف کننده تأثیر می گذارد. خرده فروشان از رنگ و متریال برای نمایش تصویری خاص استفاده می کنند و تصورات محیطی از تجربه فروشگاه مصرف کننده را اصلاح می کنند. اگرچه ، شکاف دانش در مورد چگونگی تأثیرات نمایانگر بصری گرما (از طریق عناصر طراحی) بر مصرف کنندگان در یک بستر خرده فروشی تأثیر می گذارد. در یک سری از سه آزمایش ، این تحقیق به دنبال رفع این شکاف است. با توجه به تأثیرات گرما ، مطالعه ۱ نشان می دهد که طراحی فروشگاه بصری گرم (در مقابل سرما) باعث صمیمیت می شود. بر اساس تأثیرات مکمل گرما ، مطالعات ۲A و ۲B گزارش می دهند که طراحی فروشگاه بصری گرم (در مقابل سرما) فقط برای مصرف کنندگان با نیازهای بالای رابطه ارجح است. مطالعه ۳ شرط مرزی را نشان می دهد که نتایج ما برای مارک های لوکس در نظر گرفته نشده است. با هم ، نتایج بینشهای ارزشمندی را از دیدگاه نظری و مدیریتی در مورد چگونگی تأثیرگذاری فضاهای خرده فروشی از طریق طراحی بر مصرف کنندگان به عنوان ارتباطات غیر کلامی ارائه می دهد.