سیستم های اطلاعات جغرافیایی ابزاری هستند که امکان تصمیم گیری بهتر ، دسترسی به سیاستمداران و مدیران در توسعه گردشگری و ارائه اطلاعات یکپارچه گردشگری را فراهم می آورد. علاوه بر این ، اینها ابزارهای قدرتمندی برای توسعه استراتژی های بازاریابی مقصد هستند. سیستم اطلاعات جغرافیایی مبتنی بر وب Aveiro با هدف ادغام منابع گردشگری در یک بستر مشترک توسعه داده شد. منطقه Aveiro یک تالاب مهم ساحلی پرتغال است که ویژگی های منحصر به فردی را ایجاد می کند که امکان توسعه یک فعالیت گردشگری پایدار را بر اساس ویژگی های طبیعی و فرهنگی فراهم می کند. با وجود منابع متنوع ، مشاهده می شود که منطقه آیریرو در زمینه توسعه گردشگری و استراتژی های بازاریابی نیاز به پیشرفت جدی دارد. در این مقاله ، متدولوژی مورد استفاده برای اجرای مرحله اول این GIS (موجودی منابع و ایجاد بانک اطلاعاتی) و پتانسیل های این ابزار برای تدوین استراتژی بازاریابی گردشگری پایدار ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.