فرآیندهای نوآورانه در صنعت گردشگری معمولاً با بهبود خدمات مشتری و سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) تعریف می شود. شرکت های گردشگری با کشورهای در حال توسعه و جذابیت آنها در بازار بین المللی گردشگری و همچنین با ارتباط مفهوم تصویر همکاری می کنند. فن آوری های جدید با ارائه خدمات مشتری پسند ، دسترسی به خدمات گردشگری را تسهیل می کنند. اگرچه تجارت توریسم به عنوان پیشگام در اتخاذ فن آوری های جدید در نظر گرفته می شود ، اما مطالعات نشان داده است که فناوری های جدید اغلب ناکافی به نظر می رسند و ارزیابی تأثیر آنها به صورت سیستماتیک نیست. هدف از این تحقیق تعیین پیشرفت های بالقوه بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری از طریق توصیف اهمیت نوآوری در جهانگردی ، ارزیابی ترجیحات کلیدی ارتباطات بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه کاربران گردشگری لیتوانی است. . در کل ، ۳۸۴ گردشگر برای دستیابی به هدف تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. یافته ها نشان می دهد که ابزارهای بازاریابی الکترونیکی که در صنعت گردشگری لیتوانی مورد استفاده قرار می گیرند مؤثر هستند ، اگرچه استراتژی هایی وجود دارد که کاملاً عملیاتی یا اصلاً کاربردی نیستند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.