تمایل مشتریان بالقوه برای پرداخت (WTP) برای محصول جدید می تواند تحت تأثیر مشاهده قیمت ارسال شده باشد و این می تواند از نظر مکانیسم لنگرگیری مدل شود. یک استدلال نظری و اثبات ریاضی ارائه شده است که نشان می دهد اگر مشتریان از مکانیسم لنگر انداز WTP نامتقارن استفاده کنند ، به طور معمول برای بنگاهها قیمت بالاتر از موارد دیگر مطلوب خواهد بود. شواهد تجربی پشتیبانی از این تصور است که یک مکانیسم لنگر نامتقارن می تواند در تصمیم گیری های خرید نقش داشته باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.