هدف از این تحقیق ، شناخت تأثیر متغیرهای ترکیبی بازاریابی ۷P است که شامل محصول ، قیمت ، تبلیغات ، مکان ، افراد ، شواهد جسمی و فرآیند خرید تصمیم مصرف کنندگان در تعیین استراتژی مناسب بازاریابی سیب مالانگ در غول MOG است. تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که تأثیرگذارترین متغیر مخلوط بازاریابی قیمت با قیمت عجیب و غریب به عنوان بهترین استراتژی برای افزایش تصمیم خرید مصرف کنندگان سیب مالنگ در Giant MOG است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.