در طول دهه گذشته ، تحولاتی از قبیل رشد سریع اینترنت ، دیجیتالی شدن محصولات اطلاعاتی و دیجیتالی شدن صفات اطلاعاتی محصولات غیر اطلاعاتی ، مشاغل را ملزم به تجدیدنظر اساسی و همچنین ایجاد تغییرات اساسی در استراتژیهای بازاریابی خود نموده است. . در برابر این زمینه ، ما یک ارزیابی انتقادی از تحقیقات گسترده در مورد استراتژی بازاریابی در یک محیط با اینترنت را مشاهده می کنیم که از طریق لنزهای تحقیقاتی که در مجلات قبلی ژورنال بازاریابی تعاملی (JIM) منتشر شده است ، ارائه شده و درباره آینده بازاریابی تعاملی در زمینه های عمل بازاریابی ، تحقیقات در بازاریابی و آموزش بازاریابی. با نگاهی به گذشته ، بدیهی است که استراتژی بازاریابی و عملیات بازاریابی از طریق بسیاری از طریق اینترنت تغییر یافته است. با نگاهی به آینده می توان انتظار داشت که استراتژی بازاریابی و عملیات بازاریابی حتی در آینده در محیط بازار فعال شده با اینترنت یکپارچه تر و تلفیق شوند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.