این مقاله یک رویکرد سازمان یافته را برای مدیران فراهم می کند تا استراتژی های بازاریابی اجتماعی را توسعه دهند که تصمیم گیری ها و سیاست گذاران بالادستی را هدف قرار می دهد. یک مدل کاربردی مفهومی و فرآیند پنج مرحله ای برای یک استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادست مبتنی بر ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) ارائه شده است. مفاهیم IMC در چارچوب بازاریابی اجتماعی و همچنین مراحل خاص برای ایجاد استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC شرح داده شده است. اینها شامل تحقیق و تعیین مخاطبان هدف ، انتخاب کانال و ادغام کانال ، ایجاد پیام استراتژیک و اندازه گیری و کنترل است. یک ویژگی اصلی و جدید از مدل استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC ، هدف قرار دادن همزمان یک تصمیم گیرنده بالادست و مخاطبان تأثیرگذار محیطی (بالادست) به منظور مثلث و افزایش اثربخشی تبلیغات است. یک رویکرد IMC برای بازاریابی اجتماعی در بالادست ، پیام های مداوم و اقناعی را به طور خاص برای مخاطبان هدف انتخاب شده تهیه می کند و از طریق کانال های دقیق هماهنگ می کند تا حداکثر تأثیر شود. این رویکرد چند کاناله و چند مخاطبی برای ایجاد پیام و انتخاب کانال باعث ایجاد هم افزایی می شود که پتانسیل تأثیرگذاری بر یک تصمیم ساز / سیاست گذاری بالادست را افزایش می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.