با توجه به این مسئله که روش گسترش سنتی پستهای فرعی منجر به در دسترس بودن کم ترانسفورماتورها و نسلهای توزیع شده (DG) می شود و با توجه به بهبود درآمدهای عملکرد ذخیره سازی انرژی برای کاهش هزینه سرمایه گذاری در ذخیره سازی انرژی ، یک استراتژی اعزام اقتصادی ذخیره انرژی برای تعویق در گسترش پست های ایستگاهی پیشنهاد شده است این استراتژی ، تراز شارژ تخلیه را به عنوان معیار در نظر می گیرد ، محدودیت های امنیتی سیستم و محدودیت های عملکرد ذخیره انرژی را در نظر می گیرد و هدف آن به حداکثر رساندن درآمد جامع از دست رفتن سیستم و داوری از عملیات ذخیره انرژی ، و ایجاد الگوی عملکرد اقتصادی ذخیره انرژی است. قدرت ذخیره انرژی با توجه به مقادیر اوج برش مختلف محاسبه می شود و درآمد عملیاتی انرژی ذخیره شده مربوطه با جایگزینی آن در مدل بهره برداری اقتصادی محاسبه می شود. سرانجام ، قدرت ذخیره انرژی متناسب با درآمد بهینه تعیین می شود. از طریق شبیه سازی و تجزیه و تحلیل سیستم توزیع اتوبوس IEEE33 ، بر اساس شاخص ارزیابی پیشنهادی ، نتایج نشان می دهد که استراتژی اعزام اقتصادی ارائه شده در این مقاله می تواند درآمد عملیاتی ذخیره انرژی را تا حد زیادی افزایش دهد ، هزینه سرمایه گذاری معادل سالانه ذخیره انرژی را کاهش دهد. تجهیزات ۵۴٫۹۳۰ $ در مقایسه با طرح گسترش پست های ایستگاه ، و افزایش میزان در دسترس بودن سالانه ترانسفورماتورها به ۳۲٫۸٪ ، ساعت در دسترس بودن سالانه نسل توزیع شده ۲۶۷ ساعت افزایش یافته است.