هدف ما این بود که تعیین کنیم که کدام یک از رویکردهای پیام رسانی از طریق یک برنامه بازاریابی در جذب افراد آمریکایی آفریقایی به یک غربالگری و مطالعه تحقیقاتی گلوکوم مؤثر است. ما یک کمپین بازاریابی چندرسانه ای در فیلادلفیا از تاریخ ۰۱/۳۱/۲۰۱۸ تا ۳۰/۳۰/۲۰۱۸ انجام دادیم. رویکردهای پیام رسانی شامل تبلیغات رادیویی و مصاحبه ها (با همکاری یک ایستگاه رادیویی محلی با یک پایگاه شنونده بزرگ آفریقایی آمریکایی انجام می شود) ، مواد چاپی ، جداول رویدادها و ارسال های آنلاین. شرکت کنندگان غربالگری گلوکوم رایگان و فرصت ثبت نام در مطالعه ژنتیک گلوکوم ما را دریافت کردند. این غربالگری به افراد مبتلا به گلوکوم اجازه می دهد تا یک پزشک معالج و معاینه کامل را با یک متخصص گلوکوم دریافت کنند ، و همچنین به تلاش های آینده برای شناسایی انواع ژنتیکی زمینه ساز این بیماری کمک کنند. ما پرس و جو ، ثبت نام و عملکرد هزینه را برای هر رویکرد پیام رسانی مقایسه کردیم. کمپین ما منجر به ۱۵۴ سؤال منحصر به فرد شد که ۹۸ بیمار از غربالگری گلوکوم (۶۴٪) و ۶۰ بیمار در مطالعه ما (۳۹٪) ثبت نام کردند. تجارت در رادیو WURD بیشترین تعداد سؤالات (۶۲٪) و ثبت نام (۶۲٪) را به دست آورد ، اما با هزینه نسبتاً بالایی (۸۱۴ دلار / بیمار ثبت نام شده). ارزان ترین رویکردی که بیش از پنج ثبت نام داشت ، کارت پستال ها (۴۲۹ دلار / بیمار ثبت نام شده) بود. کمپین ما نشان می دهد که تبلیغات و کارت پستال های با فرکانس بالا که در مکان های مراقبت های بهداشتی هدفمند توزیع می شوند ، گزینه های موثری و مقرون به صرفه برای ارتباط با جامعه آفریقایی آمریکایی هستند. یافته های ما می تواند به آگاهی از تلاش های استخدامی برای سایر بیماری های مورد مطالعه در جمعیت اقلیت کمک کند.