این مطالعه به بررسی نقش ادراک از مدیریت شهری ، ادراک از ساکنین و پرستیژ بیرونی درک شده بر تعهد عاطفی از منظر بازاریابی شهر می پردازد. مدل تحقیق بر اساس داده های جمع آوری شده بر روی ساکنان دو شهر مختلف ، روی ساکنان (N = 402) لیوبلیانا – پایتخت سبز اروپا ، ۲۰۱۶ و (۴۰۳ = N) از ماریبور – پایتخت فرهنگ ، ۲۰۱۲ انجام شده است. نتایج نشان داد که هم پرستیژ بیرونی درک شده و هم ادراک ساکنین همسایه عامل اصلی تعهد در شهر بودند. درک مدیریت شهر تأثیر معنی داری بر اعتبار و منزلت خارجی ادراک شده از ساکنان دارد ، اگرچه تأثیر مستقیمی در تعهد شهرها نبود. نتایج نشان داد که پرستیژ بیرونی ادراک شده و ادراک همشهریان رابطه میان ادراک از مدیریت شهری و تعهد عاطفی را به طور کامل واسطه می گذارد. این مطالعه روابط بین متغیرهای تحلیل شده را تشخیص داده و نقش تعیین کننده آنها را به عنوان محرک تعهد شهر ساکنان تأیید می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.