ورزش نخبه یک تجربه احساسی هیجان انگیز و پویا را برای تماشاگران فراهم می کند. بازاریابان اجتماعی که از حمایت مالی ورزشی برای تبلیغ پیام های بهداشتی استفاده می کنند ، هنوز تأثیر زمینه ورزشی هیجانی موقتی را که در آن پیام های سلامت تبلیغ می شود ، در نظر نگرفته اند. نویسندگان با بررسی انتقادی شواهد تأثیر احساسات بر رفتار را ارائه می دهند و به دنبال روشن کردن پیامدهای حمایت از سلامت در ورزش هستند. مقالات از طریق جستجوی پایگاه داده های الکترونیکی و منابع ارجاع شده به مقالاتی مشخص شدند که سی و سه مقاله مناسب در آن گنجانده شده است. با توجه به شواهد موجود در زمینه حمایت از ورزش ، بازاریابی اجتماعی ، تبلیغات و بازاریابی مرتبط با علت ، این بررسی نشان می دهد که تعداد کمی از مطالعات بر روی احساسات ، ارتباطات سلامتی و رفتار در زمینه حمایت مالی ورزشی تحقیق کرده اند. این یافته ها نشان می دهد که احساسات مثبت (به عنوان مثال خوشبختی ، دلسوزی) و منفی (به عنوان مثال ترس ، گناه) بر روی اهداف و رفتارها تأثیر می گذارد و تعامل فریم سازی پیام هنگام ارسال پیام های بازاریابی اجتماعی از اهمیت برخوردار است. یک مدل مفهومی ارائه می دهد که چگونه احساسات ممکن است بر نتایج حامی مالی رفتاری تأثیر بگذارد و زمینه هایی از تحقیقات آینده را فراهم می کند تا بهترین خط مشی و عملی را هنگام تحویل حمایت مالی در زمینه ورزشی ارائه دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.