این مقاله حاوی ترکیبی از تئوری دانشگاهی و کاربردهای عملی است که به موضوع مبحث ایجاد گرایش بازاریابی در یک شرکت با فناوری پیشرفته می باشد. برای مثال توضیح می دهد که چگونه یک شرکت بزرگ در تلاش است تا از یک بازار و یک خط تولید متمرکز به بسیاری از بازارها و خطوط تولید متنوع گسترش یابد. دوم ، مقاله یک ابزار عملی ، ممیزی فرایند بازاریابی استراتژیک ، برای خوانندگان برای ارزیابی گرایش بازاریابی سازمانهایشان ارائه می دهد. مدلی برای کمک به تغییر فرهنگ محور فناوری ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.