این تحقیق به بررسی تأثیر مشارکت رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ در توئیتر در عملکرد ایالات متحده به عنوان یک مقصد گردشگری است که در ارزش بازار گردشگری صنعت گردشگری کشور منعکس شده است. براساس تأثیرات انجمنهای تجاری بر روی نام تجاری و دانش برند ، این تحقیق الگویی مفهومی را پیشنهاد می کند که به موجب آن ارتباط یک مقصد با یک چهره عمومی ممکن است باعث شود تا مشارکت این شخصیت در رسانه های اجتماعی تأثیر داشته باشد – برگرفته از احساسات ناشی از رسانه های اجتماعی. در مورد دانش برند مصرف کننده مقصد و به تبع آن ، جریان ورودی مسافران به مقصد و ارزش بازار گردشگری. برنامه تجربی انجام شده در توییت هایی که رئیس جمهور ایالات متحده بیش از ۱۵۰،۰۰۰ دقیقه معاملات داد و ستد نشان می دهد ، مشارکت شخصیت های عمومی در رسانه های اجتماعی می تواند پیامدهای زیادی در ارزش بازار صنعت گردشگری کشورشان داشته باشد.