این تحقیق به بررسی تأثیر مشارکت رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ در توئیتر در عملکرد ایالات متحده به عنوان یک مقصد گردشگری است که در ارزش بازار گردشگری صنعت گردشگری کشور منعکس شده است. براساس تأثیرات انجمنهای تجاری بر روی نام تجاری و دانش برند ، این تحقیق الگویی مفهومی را پیشنهاد می کند که به موجب آن ارتباط یک مقصد با یک چهره عمومی ممکن است باعث شود تا مشارکت این شخصیت در رسانه های اجتماعی تأثیر داشته باشد – برگرفته از احساسات ناشی از رسانه های اجتماعی. در مورد دانش برند مصرف کننده مقصد و به تبع آن ، جریان ورودی مسافران به مقصد و ارزش بازار گردشگری. برنامه تجربی انجام شده در توییت هایی که رئیس جمهور ایالات متحده بیش از ۱۵۰،۰۰۰ دقیقه معاملات داد و ستد نشان می دهد ، مشارکت شخصیت های عمومی در رسانه های اجتماعی می تواند پیامدهای زیادی در ارزش بازار صنعت گردشگری کشورشان داشته باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.