در این مطالعه ، اثرات جهت گیری کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی در عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بررسی شده است. ما با استفاده از داده های به دست آمده از کارآفرینان سنگاپوری ، یک مدل علی ایجاد و آزمایش می کنیم و برای بیشتر فرضیه های خود پشتیبانی می کنیم. نتایج نشان می دهد که جهت گیری کارآفرینی نقش مهمی در دستیابی و استفاده از اطلاعات بازاریابی دارد و همچنین تأثیر مستقیمی بر عملکرد شرکت دارد. استفاده از اطلاعات در مورد تصمیمات ترکیبی بازاریابی (به ویژه عناصر تبلیغ و مکان) بر عملکرد شرکت تأثیر می گذارد و تا حدودی واسطه ارتباط بین جهت گیری کارآفرینی و عملکرد شرکت است. پیامدها و جهات تحقیقاتی آینده مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.