ادبیات و شیوه های ارتقاء مکان ، بازاریابی مکان و برند سازی مکان فاقد درک مشترک از این سه مفهوم چیست و از طریق چه نوع سیاست هایی می توان آنها را اجرا کرد. اگرچه دانشمندان چندین چارچوب نظری و تعریف را ارائه داده اند ، اما هم دانشمندان و هم پزشکان (مشاوران ، کارمندان دولت ، ذینفعان دولتی و خصوصی و سیاستمداران) غالباً از آنها مترادف استفاده می کنند. در این مقاله استدلال می شود که تحولات اخیر در تئوری و عمل – با توجه به ارتقاء مکان ، بازاریابی مکان و برندسازی مکان – فرصتی را برای رفع این سردرگمی مفهومی فراهم می کند. در بحث آکادمیک ، یک درک مشترک به آرامی ظهور می یابد و در عمل ، رویکرد یکپارچه تر در حال دستیابی است. برای کمک به این پیشرفت ها ، ما طرح چارچوبی را برای کمک به تمایز بین ارتقاء مکان ، بازاریابی مکان و مارک تجاری ، ارائه می دهیم ، به همراه بحث در مورد اینکه چرا ما معتقدیم که این تفاوت ها (باید) برای تمرین کنندگان مهم است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.