هم متخصصان بازاریابی و هم محققان دانشگاهی به طور سنتی بیشترین تأثیر ارزش درک شده بر رفتار مصرف کننده را تشخیص داده اند. تحقیقات توریسم و مهمان نوازی اخیراً علاقه ای به ارزش نشان داده است. به خصوص ، هنگامی که با کیفیت و / یا رضایت مورد بررسی قرار گیرد. مطالعه حاضر دو هدف اصلی دارد. اول ، بررسی ابعاد ارزش مصرف کننده در یک زمینه مرتبط با مسافرت (رفتار مسافرتی دانشجویان) ، اتخاذ تیپولوژی هولبروک ، و ترکیب آن با ورودی های منفی ارزش. دوم ، به بررسی روابط بین سازه های ادراکی مصرف کننده مانند ارزش درک شده ، رضایت و وفاداری بپردازید. این هدف دوگانه با ارائه یک مدل LISREL انجام می شود. نتایج حاکی از وجود یک زنجیره وفاداری کیفیت-ارزش-رضایت-وفاداری است و پیچیدگی ابعاد ارزشی را نشان می دهد که نشان داده شده است به تجربه گردشگری بسیار حساس است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.