قدرت اقتصادی معاملات B2B در میزان تحقیقات منتشر شده در ژورنال های بازاریابی منعکس نشده است ، و ارتباطی که برای متخصصان این مطالعات صادر شده است ، طی ۲۰ سال گذشته مورد سؤال قرار گرفته است. چگونه می توانیم دانشگاهیان و دست اندرکاران را با هم جمع کنیم؟ نویسندگان پس از مطالعه تاریخچه بازاریابی B2B ، تکیه بر تئوری پیکربندی و جستجوی چالش های آینده برای بازاریابان ، بر این باورند که تلاش های تحقیقاتی باید بر شش زمینه اصلی تحقیق متمرکز شود: نوآوری ، سفر به مشتری و ارزش روابط ، تجزیه و تحلیل داده ها ، مهار رابط فناوری ، بازاریابی / مالی و رشد درآمد و زمینه صنعت یا اکوسیستم. به طور خاص ، آنها ۲۰ زیر گروه نظری را پیشنهاد می دهند که برای دانشگاهیان قانع کننده و مربوط به بازاریاب های B2B باشد. نتیجه گیری و گزاره های تحقیق توسط یک پانل خبره با استفاده از روش جامع رتبه بندی دلفی تأسیس و با استفاده از یک برنامه نویسی از تئوری پایه و اساس تصفیه شده است. نویسندگان در مورد پیامدهای توسعه تئوری و علاقه مدیریتی بحث می کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.