این مطالعه بر تلاش برای دستیابی به موفقیت به عنوان یک مقدمه مهم تشکیل عزت نفس مبتنی بر سازمان (OBSE) و رابطه بین تلاش برای دستیابی به موفقیت و قصد گردش در صنعت میهمان نوازی تمرکز دارد. به طور خاص ، کارمندان با صفات تلاش بیشتر برای دستیابی به موفقیت ، از طریق تعهد سازمانی ، رابطه منفی قوی تری بین OBSE و قصد گردش مالی دارند. نظرسنجی آنلاین به کارمندان رستوران توزیع شد. ۱۶۰ پاسخ معتبر مورد بررسی قرار گرفت. برای بررسی فرضیهها از یک چارچوب تحلیلی مبتنی بر تحلیل عاملی تأییدی و رگرسیون منطقی استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که تعهد سازمانی رابطه بین OBSE و قصد گردش مالی را به طور کامل واسطه می کند و سطوح بالاتر دستیابی به موفقیت در روابط غیرمستقیم مشروط به طور قابل توجهی تغییر می یابد. نتایج نشان داد که مدل میانجیگری و استحکام پیشرفت ، ۷/۱۵٪ از واریانس قصد گردش در سطح ۵۰ ، ۷۵ و ۹۰ را به خود اختصاص داده و برای کارکنان کم فشار OBSE مؤثر است. پیامدهای نظری و تحقیقات آینده گنجانده شده است.