پایانه های کانتینر به دلیل برخی نیروها مانند اتحادهای استراتژیک ، خصوصی سازی ، مناطق همپوشانی و مناطق داخلی و اپراتورهای ترمینال جهانی با رقابت شدید روبرو بوده و محیط را به طور مداوم در حال تغییر می دانند. برای توجیه هزینه های بالای سرمایه گذاری و بهره برداری و دستیابی به پایانه های کانتینر سودآوری ، باید حجم بار قابل قبولی را بدست آورید. از لحاظ عملی ، سرمایه گذاری های فیزیکی و همکاری بین بنادر روش های فعلی برای برخورد بنادر با نیروهای جدید در بازار حمل و نقل کانتینر است. علاوه بر این ، وفاداری مشتری یک سرمایه مهم برای تأمین جریان کافی است. این مطالعه به بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه بر شاخص های عملکرد مالی و غیر مالی پایانه های کانتینر پرداخته است. داده ها از ۲۴ ترمینال کانتینر واقع در ترکیه (۱۳۴ پاسخ) جمع آوری و از طریق مدل سازی معادلات ساختاری چند سطحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس نتایج نتیجه گیری اصلی ما این است که هرچه پورت تاکتیک های بازاریابی رابطه ای را بیشتر انجام دهد ، کیفیت روابط با مشتری بالاتر می رود ، که بعنوان عملکرد روابط مشتری و به تبع آن عملکرد مالی به آن باز می گردد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.