با وجود منابع گسترده اختصاص یافته به تبلیغات فروش ، مدیران هنوز غالباً مطمئن نیستند که کدام ویژگیهای تبلیغاتی ، در چه شرایطی در دستیابی به اهداف بازاریابی خود مؤثر باشد. با حرکت بیشتر بنگاه ها و شرکت در تبلیغات مکرر ، این مشکل شدت یافته است. ما دو مطالعه تجربی را با استفاده از داده های میدانی از صدها کمپین آنلاین انجام می دهیم تا تعامل قابل توجهی را که منجر به اثر فوری فروش می شود ، انجام دهیم. ما یک رویکرد درخت تقویت شده (BT) را برای بررسی چگونگی تراز کردن صفات تبلیغاتی با یکدیگر و سایر متغیرهای متنی برای دستیابی به هم افزایی ، اتخاذ می کنیم و یک آزمایش پارامتری برای ارزیابی اهمیت آماری این تعاملها پیشنهاد می کنیم. یافته های ما بینش ارزشمندی در مورد طرح های تبلیغاتی مؤثر ارائه می دهد. ما همچنین روش پیشنهادی را با روشهای مختلف یادگیری ماشین مقایسه می کنیم تا شایستگی رویکرد BT و کاربردهای بالقوه آن برای تنظیمات استراتژیک در تجارت و بازاریابی را نشان دهیم.