با وجود منابع گسترده اختصاص یافته به تبلیغات فروش ، مدیران هنوز غالباً مطمئن نیستند که کدام ویژگیهای تبلیغاتی ، در چه شرایطی در دستیابی به اهداف بازاریابی خود مؤثر باشد. با حرکت بیشتر بنگاه ها و شرکت در تبلیغات مکرر ، این مشکل شدت یافته است. ما دو مطالعه تجربی را با استفاده از داده های میدانی از صدها کمپین آنلاین انجام می دهیم تا تعامل قابل توجهی را که منجر به اثر فوری فروش می شود ، انجام دهیم. ما یک رویکرد درخت تقویت شده (BT) را برای بررسی چگونگی تراز کردن صفات تبلیغاتی با یکدیگر و سایر متغیرهای متنی برای دستیابی به هم افزایی ، اتخاذ می کنیم و یک آزمایش پارامتری برای ارزیابی اهمیت آماری این تعاملها پیشنهاد می کنیم. یافته های ما بینش ارزشمندی در مورد طرح های تبلیغاتی مؤثر ارائه می دهد. ما همچنین روش پیشنهادی را با روشهای مختلف یادگیری ماشین مقایسه می کنیم تا شایستگی رویکرد BT و کاربردهای بالقوه آن برای تنظیمات استراتژیک در تجارت و بازاریابی را نشان دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.