ارزش نوآوری سبز در دستیابی به توسعه پایدار در سالهای اخیر به طور فزاینده ای شناخته می شود. در این مقاله به بررسی اینکه آیا و چگونه فشار نهادی خارجی (از جمله فشار اجباری ، فشار هنجاری و فشار تقلید ، گرچه آخرین مورد در عمق مورد بحث قرار نگرفته است) ، نوآوری سبز را ارتقا می بخشد و با ترکیب نظریه نهادی و دیدگاه مبتنی بر منابع ، تأثیر تعدیل کننده سازمان داخلی را بررسی می کند. . با استفاده از ۱۰۰ شرکت فهرست شده برتر چین از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ و رویکرد معادلات تخمین کلی (GEE) ، این یافته ها فرضیه پورتر را تأیید می کند که هم فشار اجباری و هم فشار هنجاری تأثیرات مثبتی بر نوآوری سبز شرکت ها دارد. کمبود سازمانی رابطه مثبت بین فشار اجباری و نوآوری سبز را تعدیل می کند اما تأثیر معنی داری در رابطه بین فشار هنجاری و نوآوری سبز ندارد. بر این اساس ، ارزش علمی این تحقیق این است که مباحث مربوط به فرضیه پورتر و نقش برنامه های سازمانی را گسترش می دهد. نتایج حاکی از آن است که دولت باید اجرای ابزارهای اجباری را تقویت کند ، رسانه ها باید نقش “سوء استفاده” ، “کاتالیزور” و “پیشتاز” تحقیق عمومی را برای وارد کردن فشار هنجاری ایفا کنند ، و شرکت ها باید عقلایی برای بهبود نوآوری سبز اختصاص دهند. .
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.