در این مقاله مشخص می شود که آیا شبیه سازی بازاریابی بین المللی ارزیابی معتبر از یادگیری را ارائه می دهد. اصول ارزیابی معتبر حاکی از آن است که فعالیتهای یادگیری اختصاص یافته با نگرشها ، مهارتها و دانشهایی که دانش آموزان برای نمایش در دنیای واقعی از آنها خواسته می شوند ، همسو باشند. تحقیقات در مورد استفاده از اصول ارزیابی معتبر در آموزش مدیریت محدود است و بیشتر کارهایی که موضوع را بررسی کرده اند از منظر مربی انجام داده اند ، نه دانش آموز. تجزیه و تحلیل محتوا از ۱۲۲ گزارش نهایی ارسال شده توسط تیم های شرکت کننده در یک شبیه سازی بازاریابی بین المللی آنلاین انجام شد. نتایج نشان می دهد که این شبیه سازی با وجود همه پیچیدگی ها و چالش های خود ، فرصت هایی برای تأمل و توسعه درک دنیای واقعی بازاریابی بین المللی فراهم کرده است. این شبیه سازی همچنین به دانش آموزان اجازه می دهد تا بازخورد ، اشتباهات را تصحیح و از فعالیت های متنوعی که در دستیابی به یک هدف کلی کمک می کند ، قدردانی کنند. اما دانش آموزان از انتقال مهارتهای به دست آمده در شبیه سازی به سایر حوزه های دانش قدردانی نمی کنند. به همین ترتیب ، گزارش های نهایی نشان دهنده قدردانی قابل توجهی از مزایای ارتباطی و همکاری که شبیه سازی ها باید ارائه دهند نیست. علاوه بر این ، ارائه پشتیبانی آموزشی به اثبات رسیده است که هیچ تاثیری در درک دانش آموزان از صحت شبیه سازی ندارد.
در این مقاله مشخص می شود که آیا شبیه سازی بازاریابی بین المللی ارزیابی معتبر از یادگیری را ارائه می دهد. اصول ارزیابی معتبر حاکی از آن است که فعالیتهای یادگیری اختصاص یافته با نگرشها ، مهارتها و دانشهایی که دانش آموزان برای نمایش در دنیای واقعی از آنها خواسته می شوند ، همسو باشند. تحقیقات در مورد استفاده از اصول ارزیابی معتبر در آموزش مدیریت محدود است و بیشتر کارهایی که موضوع را بررسی کرده اند از منظر مربی انجام داده اند ، نه دانش آموز. تجزیه و تحلیل محتوا از ۱۲۲ گزارش نهایی ارسال شده توسط تیم های شرکت کننده در یک شبیه سازی بازاریابی بین المللی آنلاین انجام شد. نتایج نشان می دهد که این شبیه سازی با وجود همه پیچیدگی ها و چالش های خود ، فرصت هایی برای تأمل و توسعه درک دنیای واقعی بازاریابی بین المللی فراهم کرده است. این شبیه سازی همچنین به دانش آموزان اجازه می دهد تا بازخورد ، اشتباهات را تصحیح و از فعالیت های متنوعی که در دستیابی به یک هدف کلی کمک می کند ، قدردانی کنند. اما دانش آموزان از انتقال مهارتهای به دست آمده در شبیه سازی به سایر حوزه های دانش قدردانی نمی کنند. به همین ترتیب ، گزارش های نهایی نشان دهنده قدردانی قابل توجهی از مزایای ارتباطی و همکاری که شبیه سازی ها باید ارائه دهند نیست. علاوه بر این ، ارائه پشتیبانی آموزشی به اثبات رسیده است که هیچ تاثیری در درک دانش آموزان از صحت شبیه سازی ندارد.