ما بررسی می کنیم که ، چرا ، و برای چه کسانی اطلاعات مربوط به معاشرت با کارمندان ناآشنا – کسانی که هستند
با آنها که مصرف کنندگان هیچ تماس قبلی نداشته اند به احتمال زیاد بر نگرش و نیات مارک تأثیر می گذارد. سه
مطالعات تجربی متفاوت است که آیا یک مارک ظاهرا به کارمندان پیشنهاد می کند در مقابل مطلوب تر باشد
شرایط کار و مزایای مشاهده شده که: (من) ادراک از درمان کارمندان ناآشنا دارای موارد زیر است
تأثیر قابل توجهی در نگرش برند و اهداف مربوطه. (ب) ایدئولوژی های سیاسی در مورد پذیرش
نابرابری و تسلط بین گروه های اجتماعی نقش مهمی در تعیین نقش ایفا می کند
بزرگی این اثرات؛ و (iii) اثرات مشترک ایدئولوژی های غالب و رفتار با کارکنان ادراک شده است
واسطه همدلی نسبت به کارمندان و اعتماد به اینکه به طور مناسب با مسائل مربوط به نیروی کار برخورد می شود. بدین ترتیب،
مصرف کنندگان با شرایط دلگیر رفتار بد برای کارمندان ناآشنا ، همدردی کرده و به آنها پاسخ می دهند ،
و از این طریق ، صدای کارمندان می تواند تأثیر قدرتمندی در برند آنها داشته باشد.