هدف از هر اقدام آموزشی ، بهبود توانایی دانش آموزان برای حفظ محتوای تدریس است. در این مقاله ، ما از پتانسیل gamification برای تقویت دانش در حفظ دانش با استفاده از یک روش تحقیق عمل استفاده می کنیم. ما نتایج حاصل از یک مطالعه طولی را که شامل ۶۱۷ دانش آموز آموزش متوسطه و ترشی در طی یک دوره دو ساله است ، ارائه می دهیم. طرح های کارگاهی متنوعی که عناصر گیمیفیکی زیادی را در خود جای داده اند با طرح های کارگاهی غیر gamified مقایسه شده ، با گذشت زمان مورد آزمایش و پالایش قرار گرفته اند. طرح های بهبود یافته کارگاه منجر به افزایش سطح حفظ دانش می شود که از ارزش معیار ادبیات آموزشی فراتر می رود. ما دریافتیم که بازی سازی تأثیر مثبتی در حفظ دانش دارد. ما برای اثرات تعدیل کننده جنسیت و سن آزمایش کردیم و هیچ تأثیری از نتایج سابق و متناقض برای دومی پیدا نکردیم. افزایش مداوم عملکرد یادگیری دانش آموزان ناشی از پالایش مداوم کارگاه ها ، سودمندی از ترکیب اصول بازی در فعالیتهای آموزشی را نشان می دهد
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.