بازاریابی الکترونیکی از یک گروه نسبتاً جدا از شرکتهای “dot-com” به یک فعالیت کانال بازاریابی جریان اصلی تبدیل شده است. این پیشرفت همچنین بر مشتریان و “رفتار الکترونیکی” آنها در این روند تأثیر گذاشته است. این مطالعه به بررسی ادبیات مربوط به سیستم های اطلاعاتی و بازاریابی می پردازد و از متاآنالیز برای تولید یافته های کلیدی استفاده می کند. سه بینش مهم پدیدار شد. از این تمرین چارچوبی تهیه شده است که ادبیات تجربی و مفهومی هر دو چشم انداز ، بازاریابی و IS را تقویت می کند ، و درک فرآیند «رفتار الکترونیکی» مشتری را تقویت می کند که با استفاده از آن ، نگرش ها ، ادراک ها و ارزیابی ها برای تأثیرگذاری بر اهداف خرید تأثیر می گذارد. تجزیه و تحلیل همچنین نشان می دهد که سودمندی درک شده و سهولت درک شده ، ساختارهای اولیه مدل پذیرش فناوری (TAM) ، همچنان بر اهداف خرید در متن آنلاین پس از اتخاذ تأثیر می گذارند. بنابراین ، ماهیت چند نظم و انضباطی رفتار خرید آنلاین نشان داده شد ، تأکید بر نیاز به هر دو تحقیق مقطعی و یک استراتژی یکپارچه تر و مشترک تر برای تصمیم گیرندگان و مدیران.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.