سیستم های رسانه های اجتماعی درون سازمانی ، مانند وبلاگ نویسی شرکت ها ، به طور فزاینده ای در شرکت ها اجرا می شوند. اگرچه پیش بینی می شود از چنین سیستم هایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به کار استفاده شود ، اما کارکنان نیز تمایل دارند از آنها برای اهداف غیر کار مانند ارسال اطلاعات مربوط به اوقات فراغت ، به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی و تبادل احساسات احساسی استفاده کنند. این که آیا استفاده غیرقانونی از وبلاگ نویسی شرکتی برای یک سازمان مفید یا مضر است ، هنوز باید به طور مناسب مورد بررسی قرار گیرد. بر اساس ادبیات مربوط به سیستم های اطلاعاتی و رفتار سازمانی ، ما پیشنهاد می کنیم که اگرچه استفاده از وبلاگ شرکتی غیر مرتبط به طور مستقیم کارایی کارکنان را بهبود نمی بخشد ، اما ممکن است تعهد سازمانی عاطفی کارکنان را افزایش دهد. بر این اساس ، فرضیه های تحقیق با استفاده از داده های جمع آوری شده از یک شرکت بزرگ ارتباط از راه دور ارائه و آزمایش می شوند. نتایج نشان می دهد که مشارکت محتوای غیر کار و فعالیتهای کسب اطلاعات هر دو دارای تأثیر مثبت در تعهد عاطفی کارمندان هستند. مشارکتهای نظری و پیامدهای مدیریتی یافته ها بحث شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.