در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، متداول کردن اهرم روابط اجتماعی برای ارتقاء مشاغل است. با این وجود ، آیا پیوندهای اجتماعی برای رفتار خریداران مهم هستند؟ ما با استفاده از داده های معاملاتی یک پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال WeChat) یک مطالعه تجربی با استفاده از تئوری سود معاملات انجام دادیم. نتیجه گیری نتیجه گیری شده است: خریداران با روابط اجتماعی قوی با فروشندگان فرکانس خرید بالاتری نسبت به آنهایی که دارای پیوندهای اجتماعی ضعیف هستند ، نشان می دهند. با این وجود ، این نگرش خریداران نسبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی ، برای خرید کالاهای با قیمت بالاتر ، می تواند از چنین اثرات بازاریابی در روابط اجتماعی حاصل شود. سرانجام ، ما همچنین پیشنهادهایی را برای تمرین بازاریابی رسانه های اجتماعی و بینش هایی برای تحقیقات آینده ارائه می دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.