مفهوم بازاریابی سبز به دلیل افزایش چشمگیر آگاهی محیط زیست در سراسر جهان در دهه گذشته به کلمه کلیدی تبدیل شده است. مصرف کنندگان به طور فزاینده متوجه اهمیت حفاظت از محیط زیست از طریق انتخاب محصول هستند در حالی که شرکت ها به طور فزاینده ای تأثیر فعالیت های خود را بر محیط زیست در نظر می گیرند. در این مطالعه سطح آگاهی از مفاهیم محصول سبز در بین مدیران بازاریابی و اینکه آیا بین عملکرد آنها و آگاهی ها با محکومیت در کارهای روزانه خود ارتباط وجود دارد ، بررسی شده است. به منظور تحقق اهداف این مطالعه ، بررسی تولیدکنندگان محصولات مراقبت شخصی در شبه جزیره مالزی انجام شد. یافته اصلی این بود که بین آگاهی مدیر نسبت به مفاهیم سبز و عملکرد برنامه ها یا فعالیت های سبز در یک شرکت رابطه معناداری وجود دارد. در این مطالعه همبستگی بین آگاهی مدیر و اجرای مفاهیم سبز در ترکیب بازاریابی شرکت وجود دارد. در پاسخ به یافته های کلی مطالعه ، چندین توصیه ارائه شده است.