مفهوم بازاریابی سبز به دلیل افزایش چشمگیر آگاهی محیط زیست در سراسر جهان در دهه گذشته به کلمه کلیدی تبدیل شده است. مصرف کنندگان به طور فزاینده متوجه اهمیت حفاظت از محیط زیست از طریق انتخاب محصول هستند در حالی که شرکت ها به طور فزاینده ای تأثیر فعالیت های خود را بر محیط زیست در نظر می گیرند. در این مطالعه سطح آگاهی از مفاهیم محصول سبز در بین مدیران بازاریابی و اینکه آیا بین عملکرد آنها و آگاهی ها با محکومیت در کارهای روزانه خود ارتباط وجود دارد ، بررسی شده است. به منظور تحقق اهداف این مطالعه ، بررسی تولیدکنندگان محصولات مراقبت شخصی در شبه جزیره مالزی انجام شد. یافته اصلی این بود که بین آگاهی مدیر نسبت به مفاهیم سبز و عملکرد برنامه ها یا فعالیت های سبز در یک شرکت رابطه معناداری وجود دارد. در این مطالعه همبستگی بین آگاهی مدیر و اجرای مفاهیم سبز در ترکیب بازاریابی شرکت وجود دارد. در پاسخ به یافته های کلی مطالعه ، چندین توصیه ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.