این مطالعه به بررسی تأثیر ارزش برند تجاری مبتنی بر مشتری (CBBE) بر وفاداری مشتری می پردازد و در ادامه نقش های واسطه ای رضایت مشتری و اعتماد به نفس در صنعت هتل را بررسی می کند. برای تحقق این هدف ، پرسشنامه تهیه و داده ها از ۹۱۸ مهمان هتل ۳۹ هتل پنج ستاره در ۱۰ شهر ترکیه جمع آوری شد. نتایج نشان می دهد که CBBE شامل آگاهی از برند ، کیفیت بدنی ، رفتار کارکنان و تصویر برند است. نتایج مطالعه نشان می دهد که CBBE رضایت و اعتماد مشتری را بهبود می بخشد. یافته ها همچنین نشان می دهد که برای ایجاد وفاداری مشتری ، هتل ها باید رضایت مشتری را افزایش دهند ، اعتماد ایجاد کنند و CBBE را توسعه دهند. پیامدهای نظری و عملی مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.